1.4.08

S#ny! vol. 2

Jei! Hyvää aprillipäivää. Mun S#ny on ihana, sain tänään piristystä aamuun!


Paketissa oli karkkia (pätkiksiä, rakastan!), silmukkamerkkejä ja lellipentu Vimmalle ihana kalalelu! #neulonnalla on selkeästi mun rutinaa kuunneltu, silmukkamerkit tuli tosi tarpeeseen. Kuvassa ei näy nyt tarpeeksi hyvin tuo kortti, se on aikastas hieno!


Yritin saada vähän kuvia Vimmasta leikkimässä, mutta oli vähän turhan vauhdikasta touhua.
Täällä on fisu saanut kyytiä!



Tosi ihana paketti. Pätkikset on melkein kokonaan jo syöty ja mulla on paha olo karkkiöveristä. Haa!

Ja jämälangat on päässeet jo puikoille. Ehkä siitä myöhemmin.

4 kommenttia:

  1. Helkkari kun tuli Pätkiksenhimo!

    Ihana paketti, mutta nyt kyllä meillä tuli ihan uusi artikkeli huomiselle ostoslistalle.

    VastaaPoista
  2. Iih, parasta että vimman lelussa on toi lappu että "vimma" <3

    Mä oon tehnyt noita valaita meidän lapsille, kissanminttua sisään ja suosio on taattu.

    VastaaPoista
  3. Ihana kissa ja ihana kuva kissasta.

    VastaaPoista
  4. Hienoja kuvia. Varsinkin tuo alin kuva on todella hieno! :) Söpö kissa.

    VastaaPoista