22.12.08

Garter bangles, kämmekkäät ja vroooom

Pieniä räpellyksiä on vaan valmistunut, isommat työt huokailee kyllästyneinä keskeneräisten töiden korissa.

Kämmekkäät

Kämmekkäät

Kämmekkäät parilla eri jämälangalla virkattuina.

Kämmekkäät

Lisää jämälankailua, ainaoikein rannerenkaat.

Garter bangles

Idea ei ole oma, näitä on pyörinyt ravelryssa paljon. Mitään ohjetta en tosin käyttänyt.
Nämä ei jää itselle, kovin on muhkeat korut omaan makuun. Ihan kiva kyllä!

Neuleräpellyksen alta löytyvät muoviset rannekorut on löydetty kirppikseltä.

Garter bangles

Kummipojalle on jouluksi ommeltu kynäpussi. Oon surkea ompelija, on täysin hämmästyttävää että sain edes tällaisen aikaiseksi.

Kynäpussi

Alla oleva autokangas on kuvioitu itse leimasimella. Ylhäällä oleva kangas oli ilmaislahja jonkun leimasintilauksen yhteydessä.

Kynäpussi

Taustalla näkyy miten kynäpussissa on tilaa myös muistivihkosille.

12 kommenttia:

  1. Ihanat rannekkeet, tuommosiin mä voisinki käyttää nappisiani!

    Ja autokangas on kanssa tosi siisti. (Mähän oon vähän niinku sun fani... :D)

    VastaaPoista
  2. Kivat kämmekkäät. Kiitos tuosta alla olevasta leimasinvinkistä. Vahäks mä tilansin kanssa ja tänään postilaatikko kolisi. Mulle tuli joulu!

    VastaaPoista
  3. Kiva kynäpussi, hieno! Hieno kangaskin, nam!

    VastaaPoista
  4. Aika kivoja "räpellyksiä!" Kynäpussin kangas on tosiaankin ihanaa.

    VastaaPoista
  5. Wau, pähee tuo autokangas. :o) Hauskaa joulua ja kisuille kans!

    VastaaPoista
  6. vähänkö on hieno kynäpussi, siitä tulee taatusti kummipojan aarre! :)

    VastaaPoista
  7. Upeita kuvia taas, sinulla on kiva tyyli käsitöissäsi.

    VastaaPoista
  8. no mutta noi rannerenkaat on tosi ihanat!!! haluu kans! ja kynäpussi on hieno. Pitäis varmaan taas alkaa itsekin ommella pitkästä aikaa. btw. ihanainen markkalanka saapui tänään ja on tietysti tosi ihanaa - KIITOS! (tulipas "ihanaa-ihanaa" postaus - joulumieli teettää kaikenlaista:-) oikein hyvää joulua sinullekin!

    VastaaPoista
  9. Yhyy, kellään ei oo sun osotetta ja mä oon myöhässä enkä oo viikkoon nähny sua ees irkissä ja nyyh. Hei voiksä heittää sen osoitteen vaikka mailiin? JOoko? Kiltti? marichief ja gmail com ja kiitos.

    VastaaPoista
  10. mites noi kämmekkäät on tehty?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi:
    Oon eka virkannut tasona läpyskän ja sitten ommellut reunasta kiinni putkiloksi.

    VastaaPoista