27.1.16

Keskiviikko






Mitä kuuluu?


 Mun pitäis kuvata yksi valmis virkattu takki Nalle-langasta ja neuloa kuumeisesti yhtä kohta valmistuvaa paitaa. Neulon alpakkavillapaitaa koska oli niin järkyttäviä pakkasia. Luonnollisesti pakkaset loppui kun paita valmistuu. Käyttöön silti!

Ois saumaa aloitella tässä kyllä uusiakin neuleita, startiitti vaivaa mutta oon aivan liian laiska! Ajatus uusista neuleista on kiva mutta puikkojen ja lankojen kaivaminen ja laskeminen ja mahdollinen karmiva mallitilkku... Hirveästi hässäkkää. On jäänyt uudet aloittamatta ja kuuliaisesti olen neulonut keskeneräistä.

Onko teillä paljonkin  yleensä töitä kesken kerralla? Tuleeko ne sitten neulottua? Mulla keskeneräiset jää lillumaankin usein ja sitten unohdan jo millä puikoilla oon neulonut ja käsialakin muuttuu matkan varrella. Kuvissa jonkun viikonloppuaamun aamupala, täysin randomisti. Aamiainen ei yritä ees naamioitua terveelliseksi vaikka ei todellakaan ole pahimmasta päästä tässä taloudessa. 

No niin. Neulomaan takaisin. Hop. Hop hop. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti